و امروز اغاز طلیعه ای است برای اینده سرزمینم ایران
اغاز حرکتی از یک دولت پر مدعا!!
و باید دید
این سالها هم به سرعت برق درخواهد گذشت و باز
ما می مانیم و وعده های بر زمین مانده
و دلم گرفته مولا جان، از غریبی ات و از تنهایی ات...
ای کاش می آمدی و گرفتاری ها را پایان می دادی
دنیا را سامان می دادی
حججی ها رفتند تا قربانی قدوم مقدست شوند
و ای کاش من ناقابل نیز در راهت قربانی شوم
به امیدآنکه ای مولای من قدم بر چشمان مان نهی و دنیا را از عدلت پر سازی...
ما را در سایت یادداشتهای تنهایی دنبال میکنید
برچسب: طلیعه, نویسنده: بازدید: 2318