و عید می آید

خرید بک لینک
و عید می آید

و من مانند هر سال شرمنده می مانم

شرمنده زن و فرزندانم

البته آنها خیلی خوبند، هرگز به خاطر کمبودها ذره ای گلایه نکردند

اما من هرگاه از در خانه وارد می شوم

با نگاه زینب متوجه می شوم که او هم مثل دوستانش دلش کفش تازه می خواهد

با نگاه به علی از چشمانش می خوانم، دوست دارد، امثال شلواری نو داشته باشد.

اما قربانش بروم همسرم

انگار هیچ آرزویی در دنیا ندارد

و خدا نگذرد

از کسانی که حق مظلوم خوردند برای خود کاخها ساختند

برای خود حقوق نجومی تعیین کردند

و حتی برای اوقات فراغت فرزندانشان حقوق و مزایای خاص از بیت لمال تعیین کردند،

+ نوشته شده در یکشنبه یکم اسفند ۱۳۹۵ساعت 23:3 توسط تنها |
یادداشتهای تنهایی...

ما را در سایت یادداشتهای تنهایی دنبال می‌کنید

برچسب: عید,آید, نویسنده: بازدید: 14 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 2:37

صفحه بندی